Fericire, romanță, tinerețe, plăceri interzise și primăvară

 Vremea s-a răcit destul de brusc, dar vestea bună e că ne putem consola cu lansările de beauty din ultimul timp, care ne seduc cu promisiuni irezistibile. Vorbim despre rujuri, primere, lacuri de unghii, creme și tot ce pare frivol, dar e atât de important!

Plăceri interzise

Lansarea L’Interdit, un nou parfum semnat Givenchy a fost prilejul celei mai cool petreceri din ultimul timp! Atmosfera underground mi-a amintit de Berlin, deși decorul industrial îți dădea senzația că ai putea fi oriunde, adică într-un club underground din orice metropolă (și din Paris, par example). Oameni cool, muzică cool și un show de dans alternativ… uber-cool. Plus tot felul de surprize, precum o confesiune cu Răzvan Fodor, o ședință foto cu Vali Bărbulescu și tatuaje pe bune. Tot orașul a vorbit despre asta zile întregi. Dar, revenind la parfum, povestea aromei L’Interdit a început în 1957 cu Audrey Hepburn, muza lui Hubert de Givenchy. Din colaborarea lor a rezultat un parfum creat exclusiv pentru Audrey, iar când designerul a întrebat-o dacă îl poate comercializa, legenda spune că muza i-ar fi răspuns: “Je vous l’interdis!”. Noua esență L’Interdit lasată acum păstrează îndemnul trăirilor interzise, intense. Frumusețea contrastelor e reprezentată olfactiv prin mixul incitant dintre florile albe (flori de portocal, iasomie și tuberoze) și acordurile întunecate (de vetiver și de patchouli). Îmi place că rezultatul chiar mă face să uit de reguli. De exemplu, de cea care spune: “Nu folosi o tonă de parfum!”.

 

Start young to stay young!

Mereu am fost de părere că pentru a păstra cât mai mult prospețimea tinereții trebuie să duci o campanie de mentenanță asiduă (ha!). Lăsând gluma la o parte, mărturisesc că am început să folosesc cremă hidratantă, cremă pentru zona ochilor și măști exfoliante încă de la 18 ani, atunci începe îmbătrânirea celulei. Ironic e că știu și fete de 30 de ani care cred ca sunt prea tinere pentru îngrijire antiaging. Mă rog, nu îmi dau seama dacă au funcționat micile mele ritualuri, dar nu vreau să mă gândesc cum aș arăta fără ele. Odată ce pielea e brăzdată de riduri, nu se mai poate face mai nimic pentru reparare. Tot pe acest principiu al prevenției mizează și ACM Laboratoire Dermatologique, un brand franțuzesc de skincare ce dezvoltă produse dermatocosmetice adaptate nevoilor pielii, părului și unghiilor de peste 20 de ani. Produsele respectă o filosofie riguroasă: “nicio inovație fără valoare adăugată, niciun ingredient activ care nu este absolut necesar, nicio afirmație nejustificată”. Acum câteva zile, într-un setting elegant la Muzeul Național de Artă Contemporană s-a lansat gama Duolys ce propune o gamă completă de produse anti-aging destinate restructurării şi hidratării tuturor tipurilor de piele, prin puterea vitaminei C în stare pură. Le-am testat câteva zile și am observat că au o textură plăcută, light, intră imediat în piele și are un efect instantaneu de iluminare. Vitamina C este magie curată!

 

Romanță de toamnă

Frunze ruginii, un nou an de școală, castane, pulovere pufoase, supradimensionate, vin roșu și aerul rece, tăios, care miroase a ceață. Știu, sunt o nostalgică incurabilă, dar astea sunt lucrurile care îmi înfloresc în minte când mă gândesc la toamnă.  Iar Autumn Romance Fall 2018, noua colecție de la Jessica Cosmetics cuprinde esența sezonului printr-o paletă cromatică deosebită: Wine Country – o nuanță de vișiniu profundă, ca vinul, Natural Splendor – nud, precum câmpul proaspăt cules, Toasted Pecan – nuanța castanelor, Fallen Leaves – portocaliu ars, ca frunzele foșnitoare. La evenimentul de lansare al colecției, Cătălina Stoica a dezvăluit presei de beauty tendințele de toamnă în manichiură (rămân datoare cu povestea) și am aflat că nuanțele nostalgice sunt trendy. De menționat e că lacurile de unghii Jessica Cosmetics oferă o îngrijire personalizată unghiilor naturale, sunt vegane și cruelty free 100%. 

 

Happy!

Indiferent că îți place să porți un look nude, subtil sau din contra, te pasionează machiajele grafice, cu o doză de excentrism, îți vei găsi produsele ideale în Happy, noua colecție de manchiaj semnată Marionnaud. După cum sugerează și numele, cosmeticele sunt vesele, au culori vibrante, arome delicioase (de zahar caramelizat si vanilie – parfum de fericire) și multe dintre ele sunt multifuncționale. Ionuț Ion, Make-up Artist Național Marionnaud, mi-a explicat pe îndelete într-o dimineață, la un brunch la Chefs Experience, cum gama celebrează diversitatea frumuseții (de exemplu, cuprinde trei tipuri de mascara cu perii diferite, pentru că fiecare femeie își dorește un alt efect). Însă cel mai tare mi-a plăcut My Simply Glow, un primer ce oferă reflexii aurii, dar suave. De fapt, în ultimul timp am ajuns să prefer primerele pentru fi radiantă, am senzația că oferă un efect mai credibil de strălucire, față de highlightere. E un truc eficient în special pentru zilele în care fericirea nu vine chiar de la sine.

 

La mulți ani, Bobbi Brown!

Nu-mi vine să cred că deja au trecut trei ani de când s-a lansat brandul Bobbi Brown în România, odată cu magazinul din Băneasa Shopping City. Parcă mai ieri îl intervievam pe Eliano Bou Assi, Director of Artistry and Education la Bobbi Brown și scriam aici despre lecțiile de machiaj care se oferă în magazin. Eliano a fost prezent la eveniment, l-am salutat de la distanță, iar între sesiuni de machiaj am făcut și un selfie împreună (în care am ieșit groaznic, évidemment). Îmi amintesc cât de surprins era de faptul că multe fete preferă fondul de ten mai închis decât să folosească o nuanță înrudită cu pielea, și să pudreze ulterior accente bronzante în puncte strategice. Mă gândesc că poate lucrurile s-au schimbat în ultimii 3 ani și cred că și acest brand, promotor al individualității frumuseții, a contribuit la acest progres. Odată cu petrecerea aniversară Bobbi Brown (unde s-au servit macarons cu sclipici și cookies în formă de buze) s-a lansat și colecția de rujuri House of Luxe, cu formulă pudrată (după cum se vede și în poză), hrănitoare și texturi light (pentru a verifica asta, va trebui să-l încerci). 

 

Știu cum să ne machiem la primăvară!

Paris Fashion Week, și toată nebunia cu care vine la pachet, e pe cale să se încheie. Însă unul dintre momentele care mi-au atras atenția e machiajul din colecția Dior de primăvară/vară 2019. Peter Philips, Creative and Image Director pentru Dior Make-Up ne propune un look diafan, translucid, cu accent pe privire. Machiajul la care mă refer are desene grafice spre tâmple și am aflat că este inspirat de de estetica originală și neobișnuită a artistei de origine israeliană Sharon Eyal, care a și coregrafiat show-ul Dior. “Această <coregrafie decorativă> a feței e un gest creativ”, spune Peter Philips.

be the first to comment on this article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

8 − 7 =