Delicii de septembrie

  A venit toamna, toată lumea și-a intrat încet-încet în ritm. Parcă mai ieri era vacanță… Dar să ne concentrăm pe aspectele pozitive. Când se schimbă sezonul, se schimbă și tendințele, iar industria de beauty ne seduce cu produse de machiaj, de skincare, de parfumerie. Toate nou-nouțe. Hai să vorbim despre cele mai recente lansări!

Natură + Știință = O piele fericită

Zilele trecute s-a lansat exclusiv în Sephora un nou brand de skincare, Origins, ce combină eficiența ingredientelor naturale cu inovații tehnologice. Drept urmare, produsele au texturi plăcute, aromate, care îngrijesc pielea cu naturalețe. Formulele sunt sănătoase pentru piele, dar în același timp super-performante. Mi-a plăcut în special o mască cu argilă și trandafiri ce netezește tenul, curăță porii și oferă un plus de luminozitate! Dar și faptul că brandul ține cont atât de frumusețea ta cât și de cea a planetei: de la formule, la ambalaje și până la programul de reîmpădurire pe care l-a inițiat. În ultima vreme, am observat că trendul conscious beauty a luat amploare din ce în ce mai mult și cred ar trebui să-l sprijinim. Fiecare produs cumpărat este de fapt un vot pentru direcția în care se dezvoltă industria de beauty.

O colecție de machiaj artzy, inspirată de New York

Cine mă cunoaște știe cât de mult iubesc eu New York-ul, iar când am auzit că Artistry Studio lansează o colecție inspirată de orașul meu preferat m-am super-entuziasmat. Iar asta înseamnă că sunt o #passionista. Să detaliez. Lady JDay, street artist și Andrea DeVos au colaborat de curând la lansarea Artistry Studio NYC Edition, o linie de cosmetice plină de culoare care ne încurajează să ne urmăm propriile pasiuni și să punem accent pe unicitatea frumuseții noastre. Andrea DeVos, passionistă globală pentru Artistry  Studio (da, acesta este titlul job-ului ei) ne explică termenul: „În viziunea mea, o passionista este cineva care își trăiește pasiunile și, astfel, este pasionată de viață. Integrează aceste pasiuni în tot ceea ce face. Asta include totul – nu doar frumusețea, ci pofta de viață în general”. Cred că mă calific :). Din colecție, mi-a plăcut în special o pudră iluminatoare cu numele Light Up – Broadway Lights cu luminițe led în jurul oglinzii. Cum aș fi putut să-i rezist?!

Tot legat de pasiuni, Amway va fi partenerul oficial al evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor și va sustine debutul a doua tinere artiste pentru a-și valorifica pasiunea pentru pictură.

Reinterpretarea unui parfum iconic, semnat Hermès 

Terre d’Hermès e un parfum masculin lemnos, rafinat, devenit iconic – multe persoane din industrie (directori creativi, stiliști) mi-au povestit cum i-a inspirat simplitatea și farmecul acestei esențe premiate. Parfumierul Christine Nagel a creat o nouă interpretare a variantei clasice, Terre d’Hermès Eau Intense Vétiver. În inima compoziției tronează vetiverul, iar aroma e mai verde și mai fresh decât cea a esenței originale. Trebuie să menționez că și Christine e un parfumier premiat, am avut plăcerea să-i iau un interviu în urmă cu doi ani și pot spune că am foarte multă încredere în talentul și în “nasul” ei.

 

O gamă specială pentru tenul mixt și gras

Oricine se luptă cu tenul gras știe că acidul salicilic e un remediu foarte eficient. De aceea nu e de mirare că Vinopure, o nouă gamă Caudalie care se adresează îngrijirii tenului mixt și gras, are o formulă bazată pe acid salicilic 100% natural, dar și polifenoli din semințe de struguri, uleiuri organice esențiale și apă de trandafiri organică. Astfel, brandul își păstrează promisiunea de a dezvolta produse cât mai aproapiate de natură. Gama Caudalie Vinopure estompeaza imperfecțiunile, reduce porii dilatați și reglează excesul de sebum, netezind textura neuniformă a pielii. Eu nu am tenul gras, însă câteodată devine mixt (probabil pe fond hormonal). De aceea, Loțiunea Tonică cu Rol Purifiant din această gamă e un remediu excelent, pentru că purifică epiderma și o pregătește să primească produsele de îngrijire. Gama e disponibilă în Farmaciile Help Net.

 

Părul bogat n-ar trebui să aibă vârstă!

Ai observat că majoritatea doamnelor de o anumită vârstă au părul scurt, de la bob în sus? Nu, nu este o coincidență. Din păcate, odată cu timpul și în special din cauze hormonale, părul se subțiază, se rărește, cade și își pierde vitalitatea. Nu știu foarte multe fete vesele “în perioada aceea a lunii”, însă crede-mă, ne va fi foarte dor de estrogen atunci când corpul nostru va produce din ce în ce mai puțin. Soluția? Gama de îngrijire a părului Plantur 39 ce conține complexul Phyto-Caffeine (un complex de substanțe active care protejează rădăcina firelor de efectele testosteronului). Substanța activă din șampoane, balsamuri și din tonic este absorbită repede de firul de păr dar rezistă doar 24 de ore, de aceea, pentru cele mai bune rezultate se recomandă folosirea zilnică a produselor. Produsele Plantur 39 sunt disponibile în farmacii.

 

Direct din bucătărie: hrană pientru piele

Sub deviza Food for Your Skin, brandul Ecooking s-a lansat recent în exclusivitate în Parfumeriile Douglas. Produsele de îngrijire vegane (multe dintre ele chiar comestibile) au luat naștere în bucătăria danezei Tinei Søgaard (fondatoarea brandului) din pasiune, într-un moment din viața ei în care simțea nevoia să arate și să se simtă mai tânără. A început cu șapte produse pentru uz personal, iar acum gama conține 40 de produse. Pe măsură ce Tina și-a perfecționat formulele în timpul ei liber, s-a născut brandul Ecooking, ce combină idei eco (atât compoziția produselor cât și ambalajele reciclabile sunt eco friendly) cu ingrediente pure (uleiuri organice și naturale) care hrănesc pielea cu tot ce e mai bun! Produsul meu preferat din această gamă e masca Peel Maske care oferă o exfoliere delicată dar eficientă (formula pișcă puțin, dar în cel mai bun sens).

be the first to comment on this article

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

12 − 7 =